Monday 26 November 2012

Tindakan anda hari ini adalah penentu sinar hidup pada esok hari.





Rasa ceria akan kembali. Banyak perkara positif akan muncul nanti setelah aura anda dibersihkan. Badan anda akan bertambah sihat. Minda anda akan semakin bagus.
o   Rendaman ini turut dikuatkan dengan doa-doa pembangkit gelombang tubuh untuk penyembuhan, kecantikan aura (nur) diri agar pulih semangat diri,kerezkian, 7 gelombang hizib terpilih yang kekuatan perlindungan diri selepas rawatan, pencegahan dari terkena pelbagai perkara negatif dan jahat, penghancuran unsur negatif yang menyerang, kebesaran dan kemuliaan diri dengan izin Allah. Membangkit rasa ketenangan selepas rawatan. InsyaAllah semoga bermanfaat.


o   Fungsinya juga Menghilangkan Stress,  Mengaktifkan aliran tenaga badan anda, Membantu proses penyembuhan badan. Amat digalakkan bagi sesiapa yang ada penyakit mahupun mengalami lemah badan,silakan buat rendaman kaki ini.
o   Mempertahankan keremajaan kulit, ia malah mencantikkan kulit pula dengan kadar serapan mineralnya yang tinggi memberi keseimbangan Ph dan zat zat pada kulit anda.



o   Merawat masalah kulit.
o   Meningkatkan kualiti tidur (terbukti walau rendaman kali pertama!).
o   Meningkatkan oksigen dalam badan,sekaligus mempunyai fungsi membuang toksin merbahaya dalam badan anda. Bukan sahaja toksin malah pelbagai tenaga (energy/ion/sel) jahat yang bersarang di dalam badan anda. Itulah yang menyebabkan hidup anda selalu tidak sihat.
o   Meningkatkan sistem kekebalan tubuh melawan virus,sel merbahaya dan penyakit. Bagus untuk mereka yang ingin cepatkan kesembuhan badan.
o   Meningkatkan sistem metabolisma badan. Melancarkan perjalanan darah (amal rendaman kaki),membantu mempercepatkan pengeluaran toksin dan cas bahaya badan. Selepas pengeluaran toksin, badan akan terasa segar setiap kali mandian.
o   Menyah keluar unsur-unsur negatif dari tubuh, menghindar dari kejahatan makhluk halus ,sihir, Meluntur santau dan pelbagai masalah fizikal dan spiritual.
Cubalah hari ini!
Hubungi Dr.H  016-7735461

No comments:

Post a Comment